Author Posts

20 grudnia 2013 at 9:08 pm

Takie małe pytanko o ile pojedziemy.U mnie jest taka tradycja że na takie spotkania każdy przynosi coś do żarcia typu śledź,bigos,ciasto,czy inne frykasy o,, piciu” nie mówię bo to oczywiste,soki ,herbata+woda ognista.A my z czym pojedziemy ❓

20 grudnia 2013 at 1:33 pm

Panowie, ja od jutra nie siadam do kompa do 30.12 :).
Jak cos ustalicie (jedziemy, nie jedziemy, czym i w ilu) dajcie znac telefonicznie. Problem o tyle istotny, ze trzeba by podac ilosc osob na ognisku i do licencji. Jakby cos to ta sprawe zalatwia Jacek.

19 grudnia 2013 at 3:33 pm

Nie rozpędzajmy sie tak bardzo. Nie wiadomo czy da się Żuka załatwić 😕

19 grudnia 2013 at 1:24 pm

:).
No to jest nas juz co najmniej 6.
Jacek bedzie musial zalatwic 6 licencji.

19 grudnia 2013 at 1:19 pm

Ja też ma zamiar połowić:)przynajmniej w pierwszaj turze :mrgreen: no i mam nadzieje ze nibedzie tak wiało jak ostatnio 😉 cziezko było utrzymać pion

19 grudnia 2013 at 12:17 pm

Chętnie zabiorę się z Wami. Mam błogosławieństwo na zamknięcie sezonu.
A kiedy otwieramy następny?

19 grudnia 2013 at 8:15 am

Na tamtejszym oplatku ludzie sa na miejscu juz od jakiejs 7 rano :). Tak ze o 9 to juz niektorzy nie beda w stanie dojsc prosto do wody 😈

18 grudnia 2013 at 6:00 pm

No ja oczywiście tak. Poczekamy na Przema bo pewnie trza będzie Żuka wynająć.
Czy licencji nie możemy zanabyć w tym sklepie? Będziemy czekać do 9-ej aż ktos się zjawi?